Anni Pihlaja

Olen Anni Pihlaja ja mun politiikan ohjenuorana toimii nyt ja ikuisesti yksi lause. Ketään ei jätetä yksin tai hylätä.

Ei Helsingissä, eikä muuallakaan.

Olen Riihimäeltä kotoisin oleva lastensuojelun sosiaalityöntekijä ja ammattiyhdistysaktiivi. Olen rauhallinen ja rehellinen optimisti, joka osaa tarttua toimeen. Mua tuntevat tyypit taas on kuvaillut mua välittäväksi, rohkeaksi, tehokkaaksi, luotettavaksi ja asiantuntevaksi.

Mulle tärkeitä arvoja ovat solidaarisuus, yhdenvertaisuus, osallisuus ja jakamaton ihmisarvo. Mä olen päättänyt uskoa ihmisiin ja siihen, että ihmiset ja asiat voivat aina muuttua. Peli ole koskaan menetetty.

Valtuustossa mä haluan olla tekemässä valoisaa tulevaisuutta jokaiselle helsinkiläiselle lapselle ja nuorelle. Laadukas tuki vanhemmille ja apu heidän ongelmiinsa on keskeinen osa lasten suojelemista ja heidän hyvinvointinsa varmistamista. Lasten suojeleminen taas on yhteiskunnan eri toimijoiden ja vanhempien yhteinen tehtävä. Heidän kanssaan työskenteleville ammattilaisille on siis varmistettava edellytykset onnistua tässä tehtävässä.

Tule mun ja Vasemmiston mukaan tekemään valoisaa tulevaisuutta kaikille – ei harvoille

www.facebook.com/Pihlajaanni/
www.twitter.com/pihlajaanni/