Noora Laak

Olen Noora Laak, 35-vuotias arkkitehti Alppiharjusta. Tällä hetkellä toimin kaupunkiympäristölautakunnan jäsenenä sekä ympäristö- ja lupajaoston puheenjohtajana. Olen ehdolla Helsingin kaupunginvaltuustoon, koska haluan rakentaa ilmastonmuutoksen sekä asukkaiden näkökulmasta kestävää Helsinkiä.

Unelmieni Helsingissä korjataan rakennuksia purkamisen sijaan, huolehditaan viheralueista ja kulttuuriympäristöstä sekä rakennetaan autotunneleiden sijaan raiteita ja kohtuuhintaisia asuntoja.Unelmieni Helsingissä kaikki voivat luottaa yhteiskunnan turvaverkkoon, vaikka eivät sitä usein tarvitsisikaan.

Tule mukaan rakentamaan kestävää Helsinkiä!

IN ENGLISH
I’m Noora, a 35 year old architect living in Alppiharju. I’m a candidate of the Left Alliance running for the Helsinki City Council in the spring of 2021. Currently I’m a member of the Urban Environment committee of Helsinki and chairperson of the Environment and Permits sub-division. I’m running for council, because I want to build Helsinki that is sustainable both ecologically and socially.

My main agenda revolves around three issues: sustainable city planning, affordable housing and education. You can read more about these topics on my website.

You’re most welcome to join my campaign to build a more sustainable Helsinki!