Politiikkaa Virtuaalibaarissa: Kaupunkisuunnittelu Suur-Kalliossa

Ke 14.4. || Klo 18.00 || Internet

Mikä on tämä naapuriini ilmestynyt rakennustyömaa? Pitääkö Teollisuuskadun kaavarungosta olla huolissaan? Miten ja missä vaiheessa suunnitteluun voi vaikuttaa?

Kallion Vasemmiston Politiikkaa Virtuaalibaarissa pureutuu huhtikuussa kaupunkisuunnitteluun Suur-Kalliossa. Kysymyksiin vastaa ja tulevaisuutta valottaa Noora Laak, Kallion Vasemmiston edustaja Helsingin kaupunkiympäristölautakunnassa.

Varustaudu siis lempivirvokkeellasi ja etsi mukava, zoom-yhteydellä varustettu nojatuoli ja tule mukaan! Voit myös esittää ennakkoon mieltäsi askarruttavia (kaupunkisuunnitteluaiheisia) kysymyksiä tapahtuman seinällä.

FB-tapahtuma

Menneet tapahtumat

Politiikkaa virtuaalibaarissa – Kallion Vasemmiston kulttuuri-ilta

3.3.2021 – Millaista on vasemmistolainen kulttuuripolitiikka? Kuinka koronaepidemia on vaikuttanut kulttuurialaan ja mitä Helsingin kaupunki voisi tehdä alan toimijoiden tilanteen helpottamiseksi? Kuinka kaupungin avustuksia taide- ja kulttuurielämälle voitaisiin kehittää ja miten kulttuuri saataisiin paremmin kaikille saavutettavaksi, esimerkiksi kotikaupunginosasta tai yhteiskuntaluokasta riippumatta? Katso FB-tapahtuma